木棉_簡單快樂

鯉魚翻身之 翻兩翻

Posted on: 三月 27, 2006

看到啞文的十年人士幾翻身, 鯉魚翻身  啞文說如果我無咗爸爸, 我都唔知今日的我會變成點?  可能. . . 我已經死咗 (我指唔係真0個d死)  係個心死~ 如果唔係佢, 我條路仲難行~ 都唔識得感激關係~ 我都希望你繼續做我的牧羊人, 帶領我行前面的路la~
 
大家雖然做門徙年紀不小,但原來都是問題兒童,大概是對人生還有憧憬,有憧憬才會有明天吧,高低起跌如天氣,感激爸爸的鼓勵,那來動力活下去,細味人生.~la

發表迴響

